ఓం అచిన్త్యాయ నమః | ॐ अचिन्त्याय नमः | OM Acintyāya namaḥ
సాక్షిత్వేన ప్రమాత్రాదేః ప్రమాణాగోచరత్వతః ।
అయమీదృశ ఇత్యేవం శక్యశ్చిన్తయితుం న హి ॥
విశ్వవిలక్షణత్వేనాచిన్త్య ఇత్యుచ్యతే హరిః ॥
చింతించుటకు అనగా ప్రమాణములచే లెస్సగా ఎరుగుటకు అతీతుడు. పరమాత్మ 'ప్రమాత, ప్రమాణము, ప్రమేయము' అను త్రిపుటికిని సాక్షి భూతుడు. సర్వ ప్రమాణములకును అగోచరుడు కావున అచింత్యః అనబడును. లేదా పరమాత్ముడు సమస్త ప్రపంచమునందలి ఏ వస్తువు కంటెను విలక్షణుడు. ఆయా వస్తువుల లక్షణముకంటె సర్వథా భిన్నమగు లక్షణము కలవాడు కావున ఈతడు ఇట్టివాడు అని ఎవరి చేతను చింతించబడుటకే సాధ్యుడు కాడు.
साक्षित्वेन प्रमात्रादेः प्रमाणागोचरत्वतः ।
अयमीदृश इत्येवं शक्यश्चिन्तयितुं न हि ॥
विश्वविलक्षणत्वेनाचिन्त्य इत्युच्यते हरिः ॥
Sākṣitvena pramātrādeḥ pramāṇāgocaratvataḥ,
Ayamīdr̥śa ityevaṃ śakyaścintayituṃ na hi.
Viśvavilakṣaṇatvenācintya ityucyate hariḥ.
Being the witness of the knower etc., He cannot be thought of by any canon of knowledge. Or being different from anything in the universe, He cannot be thought of in any form as 'He is like this'; so Acintyaḥ.
सहस्रार्चिस्सप्तजिह्वसप्तैधास्सप्तवाहनः । |
अमूर्तिरनघोऽचिन्त्यो भयकृद्भयनाशनः ॥ ८९ ॥ |
సహస్రార్చిస్సప్తజిహ్వసప్తైధాస్సప్తవాహనః । |
అమూర్తిరనఘోఽచిన్త్యో భయకృద్భయనాశనః ॥ 89 ॥ |
Sahasrārcissaptajihvasaptaidhāssaptavāhanaḥ, |
Amūrtiranagho’cintyo bhayakr̥dbhayanāśanaḥ ॥ 89 ॥ |
కామెంట్లు లేవు:
కామెంట్ను పోస్ట్ చేయండి