ఓం అజాయ నమః | ॐ अजाय नमः | OM Ajāya namaḥ
న జాయతే ఇతి జనించువాడు కాదు. ఇందు 'న జాతో న జనిష్యతే' (ఋగ్వేదము 1.81.5) - 'ఇతః పూర్వము జనించలేదు; ఇకముందు జనించబోవువాడు కాదు' అను శ్రుతి ఇచట ప్రమాణము.
:: భగవద్గీత - జ్ఞాన యోగము ::
అజోఽపి సన్నవ్యయాత్మా భూతానామీశ్వరోఽపి సన్ ।
ప్రకృతిం స్వామధిష్ఠాయ సంభవామ్యాత్మమాయయా ॥ 6 ॥
నేను పుట్టుకలేనివాడను, నాశరహితస్వరూపముగలవాడను, సమస్తప్రాణులకు ఈశ్వరుడను అయియున్నప్పటికి స్వకీయమగు ప్రకృతిని వశపఱచుకొని నా మాయాశక్తిచేత పుట్టుచున్నాను.
Na jāyate iti / न जायते इति He is not born vide the Sruti 'Na jāto na janiṣyate' (R̥gveda 1.81.5) - 'is not born nor will be born'.
Bhagavad Gītā - Chapter - 4
Ajo’pi sannavyayātmā bhūtānāmīśvaro’pi san,
Prakr̥tiṃ svāmadhiṣṭhāya saṃbhavāmyātmamāyayā. (6)
:: श्रीमद्भगवद्गीता - ज्ञान योग ::
अजोऽपि सन्नव्ययात्मा भूतानामीश्वरोऽपि सन् ।
प्रकृतिं स्वामधिष्ठाय संभवाम्यात्ममायया ॥ ६ ॥
Unborn though I am, of changeless Essence! Yet becoming Lord of all creation, abiding in My own Cosmic Nature (Prakr̥ti), I embody Myself by Self-evolved māyā-delusion.
अजस्सर्वेश्वरस्सिद्धस्सिद्धिस्सर्वादिरच्युतः । |
वृषाकपिरमेयात्मा सर्वयोगविनिस्सृतः ॥ ११ ॥ |
అజస్సర్వేశ్వరస్సిద్ధస్సిద్ధిస్సర్వాదిరచ్యుతః । |
వృషాకపిరమేయాత్మా సర్వయోగవినిస్సృతః ॥ ౧౧ ॥ |
Ajassarveśvarassiddhassiddhissarvādiracyutaḥ । |
Vr̥ṣākapirameyātmā sarvayogavinissr̥taḥ ॥ 11 ॥ |
కామెంట్లు లేవు:
కామెంట్ను పోస్ట్ చేయండి