ఓం సర్వాదయే నమః | ॐ सर्वादये नमः | OM Sarvādaye namaḥ
సర్వాదిస్సర్వభూతానామాదికారణమచ్యుతః సర్వభూతములకును ఆదికారణము అగువాడు.
:: భగవద్గీత - విశ్వరూపసందర్శన యోగము ::
కస్మాచ్చ తే న నమేరన్మహాత్మన్ గరీయసే బ్రహ్మణోఽప్యాదికర్త్రే ।
అనన్త దేవేశ జగన్నివాస త్వమక్షరం సదసత్తత్పరం యత్ ॥ 37 ॥
మహాత్మా! అనంతరూపా! దేవదేవా! జగదాశ్రయా! సత్, అసత్తులకు (స్థూలసూక్ష్మ జగత్తులకు రెండింటికిని) పరమైనట్టి అక్షర (నాశరహిత) పరబ్రహ్మ స్వరూపూడవు నీవే అయియున్నావు. బ్రహ్మదేవునకుగూడ ఆదికారణరూపుడవు కనుకనే సర్వోత్కృష్టుడునగు నీకేల నమస్కరింపకుందురు?
Sarvādissarvabhūtānāmādikāraṇamacyutaḥ / सर्वादिस्सर्वभूतानामादिकारणमच्युतः As He is the primal cause of all beings, the beginning of all.
Bhagavad Gītā - Chapter 11
Kasmācca te na nameranmahātman garīyase brahmaṇo’pyādikartre,
Ananta deveśa jagannivāsa tvamakṣaraṃ sadasattatparaṃ yat. (37)
:: श्रीमद्भगवद्गीता - विश्वरूपसंदर्शन योग::
कस्माच्च ते न नमेरन्महात्मन् गरीयसे ब्रह्मणोऽप्यादिकर्त्रे ।
अनन्त देवेश जगन्निवास त्वमक्षरं सदसत्तत्परं यत् ॥ ३७ ॥
And why should they not bow down to You, O exalted One, who is greater (than all) and who is the first Creator even of Brahmā! O infinite One, supreme God, Abode of the Universe, You the Immutable, being and non-being, (and) that which is Transcendental.
अजस्सर्वेश्वरस्सिद्धस्सिद्धिस्सर्वादिरच्युतः । |
वृषाकपिरमेयात्मा सर्वयोगविनिस्सृतः ॥ ११ ॥ |
అజస్సర్వేశ్వరస్సిద్ధస్సిద్ధిస్సర్వాదిరచ్యుతః । |
వృషాకపిరమేయాత్మా సర్వయోగవినిస్సృతః ॥ ౧౧ ॥ |
Ajassarveśvarassiddhassiddhissarvādiracyutaḥ । |
Vr̥ṣākapirameyātmā sarvayogavinissr̥taḥ ॥ 11 ॥ |
కామెంట్లు లేవు:
కామెంట్ను పోస్ట్ చేయండి